det är fest i hela huset

hejhej!
har inte bloggat alls idag! trodde jag hade gjort det men tydligen inte.. har i alla fall solat hela dagen med min underbara mamma :) var ju inte super fint i morse, men vid ett gick molnen bort :) sen efter jag hade duschat och allt sånt. kom malin, länge sedan man såg henne nu! gick ut och tog en promenad sen åkte vi hem till henne :)
efter det åkte vi till macken och köpte påskharar som vi grilla vid vikinga grillen, haha! sen var vi ute på grod jakt, haha lyckades köra över en. sen skjutsa hon hem mig, men då kom lilla my på besök :) kikade big brother avsnitt som vi båda hade missat igår, blev även att vi kika på reprisen från idag som gick fem i ett :) men nu ska ja allt ta och sova. sååå trött! NATTI
hade ju lovat bilder för några dagar sedan.. men inte funkar det att lägga upp bilder, får testa imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0