7A, 8B, 9C

jag saknar verkligen min underbara klass på söderskola, då prata vi alla med varandra.
fast självklart hade vi olika grupper pojkgruppen, "burma" gruppen, sen dom inte skötte sig så bra i skolan ;) och sen min lilla grupp ; my, emma, julia & magda! vi hade våran bänk vi satt vid hela tiden. och alla gånger
vi skulle ta en rund tur, gick till cafeterian sen vände vi. hyprade hela tiden, och alla pms dagar vi hade,
våra kommenterar till alla? och när det var god mat i skolan åt vi minst två gånger.
och kommer ni ihåg alla våra lektioner med conny dom va dom bästa i mitt liv! alla satt och skratta å hade sig.
våra spanska lektioner, herregud när vi verkligen haaaatade att gå på den lektionen. vi sprang och gömde oss ibland för Carina. Och sen bad vi till gud att hon inte skulle komma. haha! och alla våra huuuuuuundra miljoner smeknamn vi hade på alla: "bajs ungen", tönten & fjanten","ägg", "abdula". skulle kunna skriva en hel bok om er.  gud vad jag saknar er flickor. vill att vi alla ska ha det som förr. älskar er kommer aldrig glömma tiden med er!
/ eran linnéa


Kommentarer
SOFIE

hahah åååh era smeknamn var så spårade!

2011-04-08 @ 14:53:57
URL: http://sdelltorp.blogg.se/
julia

hahahah åååååååh sitter och flinar som ett jävla fån helt för mig själv. hahahhaha åh saknar er !!!!!!!!!!!!!!

2011-04-09 @ 17:15:51
URL: http://jjuliasandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0