vård & omsorg

hejhej!

rikard och jag vaknade halv tio eller aa vi vaknade av alarmet.
gjorde mig klar och käka frukost sen låg vi och myyste ett tag i sängen. drog till bussen som gick klockan elva, sen när vi kom till skolan gick vi till donken för det var så äcklig mat i skolan ;) har nyss haft medicinsk grundkurs och just nu har jag vård och omsorg, jobbar med karin, josefine & rickard. men vi gör iallafall ingenting, sitter bara i sofforna med datorerna och tar det lugnt :D
slutar 20 i fyra idag, men blir väl att vi slutar tidigare som vanligt :)

får se om jag och rikard åker med mamma eller tar 20 över fyra bussen hem.
bloggar senare,

xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0