torsdag 23/9

hejhej!

ingen sov morgon för mig idag så klev upp halv sju och gjorde mig i ordning.
käkade munk med fanny & sara köpte en bulle då fick man sockerkick och blev pigg ;)
hade webb design med rikard idag också. tycker faktiskt att det är roligt, fast var inte på så bra humör så jag va nära på att kasta datorn åt helvete ett tag där.

slutade halv tre eller va klockan va. så jag & rikard lära åka berga bussen, men som tur är min iPod/mp4 underbar så man hör inte när alla ungar skriker! :) när jag kom hem hjälpte jag gustaf (bror) med matte läxan sen gick vi till mormor & åt fläsk, potatis & löksås. så jäkla underbart gott!
mamma är på birka paradise.. lite avis, vill också äta gott och ha det bra!

later


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0