skola

hej hej!

har inte bloggat sens i lördags, men har inte haft tid. kom hem från gävle i lördags ju, orkade faktiskt gå i affärer ;) och då hann jag inte blogga när jag kom hem för jag lära hjälpa till med maten, åt kräftor! hur gott som helst. sen hade vi lite mysigt jag, mamma & pappa för gustaf börjar ju bli äldre nu så han är ute på kvällarna ;) men i alla fall, vi satt ute på altan med gasol värmaren & massor av ljus :) sen kom älsklingen och vid elva somna vi.

sen på söndagen så vela jag gå ut och gå så jag gick en lite bit sen gick jag till älsklingen och kolla när han fixa folkrace bilen :) så har inte hunnit bloggat plus att min dator är så jäääklans seg så man orkar inte sitta vid den. vill ha våra nya datorer nu från skolan!

idag så gick jag i skolan som jag inte har gjort på en vecka, började 8.40 med datorkunskap kanske suger hur mycket som helst! sen hade vi klassråd efter de, medicinsk grundkurs, lunch (KÖTTBULLAR!!!!) , medicinsk grundkurs igen & till sist Vård & omsorg. slutade 20 över 2.

och imorgon har jag sovmorgon till 20 i ett som jag kommer ha hela året nu, för jag fick webb design på individuella valen på torsdagar, med rikard! :D så älsklingen kommer lite senare när han är klar med bilen också sover han här, myysigt :) men nu ska jag nog träffa sara som jag inte har träffat på år!

hejs

(bilder på kläderna jag köpte kommer senare nån gång ;) )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0