Rose garden

HEJHEJ!

ingen sov morgon idag tyvär. så det var ganska segt att kliva upp kvart över sex.
min skol dag såg ut så här idag:
engelska
matematik
svenska
lunch
webb design

webb design hade jag med älsklingen, vi dampar alltid på varandra när något inte går bra men skrattar sen när det går toppen ;) tycker att det är verkligen jätte roligt med webb design, lär sig hur mycket som helst. just nu håller vi på med att göra en egen hemsida & lära oss alla koder & sånt :)

jag och rikard åkte med 20 över 3 bussen från skolan. och det skulle vi inte ha gjort, vi skulle ha åkt med gysinge istället för fyfan vad många ungar det är som skriker på bussen! man höll på att få nå fel. inte va jag så där när jag gick i sjuan? jag var ju hur blyg som helst! våga inte säga ett ord. och sen i 8:an & 9:an var man så jäkla slut efter skolan så man orkar inte prata på bussen. förstår inte vad dom får all ork ifrån?
aja nu har vi i allfall lärt oss att inte åka med den bussen :)

imorgon är det FREDAG! äntligen.
snart kommer rikard och hjälper mig lite grann med läxan, eller han ska förhöra mig ;)
när jag kom hem från skolan i allfall så drog jag och mamma till grannen som är mormor&morfar, för dom hade antes urgulliga hundvalp där. busa lite med han, men han fick nå damp så han tog hela min fot i munen & bet, men men ;)

bilder kommer sen, :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0