onsdag 15 september

tjaaaa!

glömde helt bort att blogga igår när jag kom hem!
men gjorde i allfall inte så mycket, plugga lite på medicins grundkurs och kolla på idol! :)

idag hade jag sovmorgon till 20 i elva så tog halv tio bussen med malin in till skolan,
började dagen med matte sen lunch PANNKAKOR! efter det hade vi engelska och sista lektion var svenska, kollade på shrek 1. kanske hur roligt film som helst! love it

mammsen kom och hämta mig vid skolan ungefär vid fyra,  det första jag gjorde va att sätta mig här och få damp på datorn. vet inte vad som händer senare, tror att malin kanske kommer. hon är på dans just nu till halv åtta så får väl se om vi orkar hitta på nått då :)

igår



älskade frigge !


vård och omsorg satt vi bara i sofforna, skönt som tusan!

idag:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0