vilken kväll!

hej!
klev upp klockan halv tio igår för att vi skulle åka till gävle och handla lite. men först stannade vi i valbo och köpte en krus, lock, plattång, allt i ett! sen kom vi hem och jag började fixa mig direkt. sen kom malin & hennes pappa och hämta mig, så drog vi till storvik & hämta Ida sen till Kungsgården och hämta Linda. sen drog vi till åshammar till Matilda Piippola och käka. vi va 8 brudar; fanny, Malin, Malin, Matlida, Ida linda & stridsberg. grilla och hade det gött! sen åkte vi till vallhov på maskerad pary. sen vid tolv eller va klockan va drog alla till donken. var ju ganska mycket folk där, men roligt va det ;) kollade mina sms imorse, hade tydligen skrivit om näsor till anton. normalt!

har bara ätit lite chips idag, fyfan man mår ju inte så himla bra idag.
men imorgon bär det av till birka paradise med bästa malin. disco hela natten!
bilder från igår kommer snart!
pusss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0