glad

hejhej.
idag har vi nå hälsodag i skolan, så fast vi har prao så skulle vi till norrsätra skolan och göra några saker för eleverna där. har tränat och sånt flera veckor i skolan. och vi i min grupp har avslappning och masage.
var roligt dom första två gångerna sen tröttna man ganska fort och blev skit trött. för först läste camilla en saga som man ska masera till. sen skulle vi lyssna på en avslappnings skiva som var 10 -15 min lång. och jag satt då och gäspa hela tiden. från klockan 20 över 8 till 10 över ett hade vi avslappning.

sen efter vi hade slutat så gick jag och josefine till söder skolan. träffa på conny, saknar verkligen "vårat" klassrum och "våran bänk". men saknar då fan mig inte skolan. usch!
sen kom ju tobbe, fattar man ju att man skulle träffa på han. sen kom anton med bussen så åkte jag med han till stan. sen åkte jag med mamma hem.

har duschat & ätit pannkakor. var meningen att jag skulle träffa eddie och marcus. men jag har feber så blev inge med de. blir väl att vara hemma och käka popcorn & dricka te.
imorgon blir det att åka till dagiset och praoa, om jag är frisk :)
puss










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0