saltmannen.se

hej igen!!
sitter fortfarande i skolan, har mysigt här med några klass kamrater i klass rummet, alldeles mörk& bra musik!
hade idrott nyss också.

och nu har man fått ett gott skratt! jag och josefine sitter och kollar på texter som folk har sjungit fel på. åh herregud trodde jag skulle dö för jag skratta så mycket!! 
här är några roliga!
gå in på saltmannen.se där ser ni flera! :D

Artist: Håkan Hellström
Riktiga texten var:
Bakgator, jag mötte dig på bakgator
Men jag sjöng:
Bar kondom, jag mötte dig, bar kondom
Övriga kommentarer:
Jag va/är ett ganska stort håkanfan och tyckte det inte va hans stil att sjunga sånt..
Ålder när felet upptäcktes: 13
Namn: Frida


Artist:
Aqua
Riktiga texten var:
Come on Barbie let’s go party
Men jag sjöng:
Come on Barbie, läsk o party!
Övriga kommentarer:
Det kan ju aldrig vara ett party utan läsk tänkte jag, mest för att jag inte riktigt kunde engelska då. Tror att sanningen sjönk in några år senare när jag råkade höra låten igen med lite mer engelska-kunskaper. Men tycker fortfarande det låter helt rätt med “läsk o party”.
Ålder när felet upptäcktes: 11
Namn: Ella

HAHAH HERREGUD! xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0