Rockabilly redbel

heeeeeej!
efter skolan gick jag till mammas jobb, alltså polisen. så vänta jag där tills klockan blev fyra ungefär då åkte vi till josefines mamma och hämta min väska. hon är så gullig! :)
sen åkte vi till ica bj och handla lite mat.
kom hem och sen var det typ direkt mat. KÖTTFÄRSSOPPA!!!!
och nu sitter jag i sängen och ska väl snart hjälpa pappa & mamma med att städa.. om jag orkar.
lille bror sitter och dunkar musik för han är arg på pappa som dammsuger.
samma musik smak jag och lille bror, rocka billy, rock & country!

igår efter skolan blev de skorpor & varm o'boy med grädde!


lite vidrigt!



ÄLSKAR MIN LILA JACKA!




fick lite fika hos mamma! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0