party

vilken jäkla kväll igår!
först drog jag och malin till linda bergström i kungsgården.
sen fick vi skjus till bussen. på bussen satt även saknade sara som jag inte sett i skolan på jätte länge känns det som! sen hoppade jag,linda, malin & Ida av bussen vid vallhov. så gick vi och leta efter en gata i mer än en timme och jag kunde inte röra tårna för jag frös så jäkligt.
sen äääntligen kom vi till lägenheten vi skulle till, alltså till andreas berlund.
och där va alla. och på slutet höll jag på och dö när matilda Piippola hade fått en för stor sko.
sen kom malins bror och hämta oss i sandviken, skulle egentligen på efter fest hos kusin min men de blev inge.
och idag mår man som man förtjänar..

jag lära komma ut igår, kände att jag inte kunde sitta inne och bara deppa.
sov hos malin gjorde jag också. var ju inte så pigg när vi vakna.
och nu ligger jag halv död i sängen och vill inte till dagiset på APU imorgon..
ska väl sova lite nu.
hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0