måndag = ny vecka.

hejhej! (:

skratta mig igenom hela dagen, christoffer blev kallad för jocke av våran mentor och jag trodde jag skulle dö.
fanny uttalade ett ord helt fel så det lät inte så bra, och i mobba sara för "röd byxan" som jag kallar han för. hihi vet att du älskar mig sara! ;) har faktiskt vart riktigt roligt i skolan.
och nu har vi, några tjejer i klassen pratar och på fredag eller lördag blir det tjej middag & sånt. mycket trevligt, :D

nu ska jag väl snart börja med vård och omsorg, ska vara klart imorgon :)
och nyss ringde mamma mig och sa att vi ska äta ute imorgon efter doktorn, blir väl kina eller nå! FY vad gott!!!!
bloggar nog senare, PÖSS

har även fått sällskap av några fåglar! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0