glömde

fick en kommentar igår och fråga vad som hade hänt.
jag och rikard har bråkat lite grann & min farfar har fått mer cancer. men det är bra mellan mig och rikard just nu :) men tack i alla fall att du läser min blogg & att du bryr dig.

glömde i alla fall att blogga idag!
men igår kväll gick jag i alla fall till rikard. prata lite, & kollade på filmen Alice i underlandet. fasktiskt bra film ;)
sen gick vi hem till mig och sov :) hade ställt klockan på 8 för att jag skulle duscha.
och rikard låg fortfarande kvar i sängen och sov. sen gick vi till bussen klockan 20 över 9. men rikard skulle inte med den men han följde med endå. gulligt av han!

typ ingen jobbar på lektionerna nu för tiden! alla sitter och nördar framför datorerna! ;)
men jag och josefine va så duktigt så vi gjorde matte sidorna vi skulle så vi slipper göra det imorgon!

åkte med 20 över tre bussen. kom hem, satt mig och plugga lite engelska glosor och svenska.
sen drog jag mig iväg till rikard och myste lite :)
och nu ligger jag här i sängen och ska nog ta och sova.
godnatt!

bara jag som inte kan lägga ut bilder på bloggen på nya datorn ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0