doktor

hejhej!

rikard kom till mig i morse, blev ganska förvånad faktiskt ;o sen följde han med mig & mamma till doktorn. ALDRIG MER!
tänker aldrig gå till någon jävla doktor nå mera! äckligaste jag har gjort i mitt liv. för det första kunde hon inte svenska så bra så det blev inte så lätt att prata med henne och förstå. sen skulle jag ta av mig alla kläder utom bh & trosor, sen börja hon typ taffsa! ÅH SÅ JÄVLA ÄCKLIGT. men sen tog jag på mig kläderna igen, och hon sa att det var stress och att jag behöver nog läs glasögon..

sen åt jag, mamma & rikard på american, GOTT!
sen gick vi till skolan. jag hade bara typ en lektion. sen fick vi papper om datorerna, får dom snart :D
men nu ska jag ner & käka puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0