APU

hejhej.
känns som att jag fortfarande är sliten idag sen i lördags.
har i alla fall APU den här veckan, är på årsunda dagis. och där är även hampus & mathias. får lite sällskap i alla fall. härliga ungar kan man väl säga! så jäkla söta,
börja 9 och sluta 3. sen fick jag välja om jag vela börja 9 och sluta tre eller börja 8 och sluta två, så jag tog börja 8 till 2. då kan jag och bror ta sällskap till och från skolan.

sen när jag kom hem så ringde bästa emelie wigert till mig. hon var typ utanför mig och vela ha lite sällskap för hon skulle knäppa kort. klart att jag vela följa med.
och nu sitter jag här och tänker & tänker...
hörs

utan dig kan jag inte andas. du får mig på benen. varför gör du så här?
jag älskar dig och kommer alltid att göra det.
du är mitt allt. glöm aldrig de älskling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0