sliten tjej

hej.
vilken roligt kväll det blev igår tills jag börja "spåra" drack nog lite för fort där..
fick en ny vän, TOAN!
sen kom min käre kusin tobbe och hälsa på. blev riktigt glad att han kom för jag mådde skapligt dåligt.
sen klockan halv tre eller va klockan va kom emil & hämta mig, sara & eddie. åkte till donken för jag lära äta nått. men gick inte ner så slängde fyra chikenbits hur dum får man bli?! just nu längar jag bara efter donken mat!
men sen åkte vi i allafall till stoffe och hämta kb. sen tror ja att jag däcka/somna tills vi va i årsunda.
gick raka vägen till friggen och sov. hade tydligen inte ens fixat bäddsoffan så jag sov påå soffan.

ska väl snart hoppa in i duschen, sen träffa bästa sara.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0