så jävla sårad

jag orkar bara inte med nånting just nu.
så himla roligt när ens vänner bara åker och inte frågar om jag vill vara med.
sitter och gråter för mig själv nu. vill inte låta som nå jävla emo.
men hur roligt skulle det kännas om alla dina vänner bara dissa dig.
jag förstår inte ens vad jag har gjort, jag gör alltid mitt bästa och försöker passa in.
men allt jag gör blir tydligen fel. jag förstår inte vad det är som är fel?
ni tror att ni kan göra allt, men jag mår så jävla dåligt av det.
vill inte bråka med er om ni läser de här. men jag vill bara säga hur jävla dåligt jag mår så som ni gör mot mig.
jag skulle aldrig kunna lämna någon ensam, jag skulle frågat direkt om ni skulle vara med.
vill bara flytta från det här just nu.


Kommentarer
idahögman

du gör absolut inget fel gumman! <3

2010-11-18 @ 23:18:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0