pöjkar.. pöjkar

IDA STRIDSBERG & du kallar mig söt?!
(eller du skrev en kommentar på bloggen)

hejhej!
efter jag hade käkat kom sötpojkarna eddie & anton.
satt i friggen och kolla i gamla skolkataloger..
sen kom dennis, och efter ett tag blev det epa träff utan för mitt hus eller aa två i allafall.
sen åkte dom så då kom simon larsson som tur ingen epa utan riktig volvo! så åkte vi ut med david en stund,
prata lite skit. sen åkte vi till macken så kom eddie, dennis, anton & tobbe granqvist. herregud så jag skratta när han sladda!

sen åkte simon så vi stod vid macken. sen kom antons mamma och hämta han så åkte jag och eddie och kika lite tevä hemma hos mig. och nu ska jag nog ta och sova.
skola imorgon, börjar 20 i elva så blir halv tio bussen in.
PUSS GODNATT

"efter allt du har sagt har jag trott på dig, men allt var bara en stor lögn.."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0