efter två veckor.. skola

igår blev det bara en lungt kväll för med mig massa tevä mys & fruktsallad.
var riktigt segt att gå upp kvart över 6 idag.
och sen när man såg att det var tio minus ute vart man ju mindre taggad på att gå ut kan jag ju säga..
schemat i skolan för mig såg ut så här:
datorkunskap
klassråd
medicinsk-grundkurs
lunch
medicinsk-grundkurs
vård och omsorg
slutade halv tre, trodde jag sluta halv fyra idag ;o men så va det inte så blev jäkligt lycklig när josefine sa att vi sluta halv tre.
på medicinsk-grundkurs fick vi lära oss hand massage, riktigt skönt!
och nu sitter jag och pluggar matte & idrotts prov som jag har på fredag..
PUSS



roligt att EDDIE LUNDQVIST har typ gjort 48 antecknigar! jag tänker då inte ta bort dom, de får han fan göra själv ;o



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0