mmums

vilken jäkla helg. hade ju studiedag i fredags så var ledig då med.
och på fredagen vaknade jag med att hannes låg i min säng och johan& alex låg på golvet, fyfan lite rädd jag blev ;o
sen på lördagen vaknade jag att någon knackade på dörren så jag sprang och öppna och då låg hannes i min säng igen, och det var sara som knacka på dörren för hon var rädd över sin mobil som jag hade tydligen ;o
och igår ( lördag) kom robin & andreas och hämta mig och sara, så drog vi på crusing i gääävle. åkte fin fin volvo! :) kom hem vid två nångång och då kom jocke, hannes & johan så alla vi fem sover här. fatta inte hur vi fick plats.
hatar söndagar som idag, bara slapp dag. fast jag har åkt cross och satt upp studsmattan nu :) vet inte om jag är förkyld eller om det är pollen ;o men har sjukt ont i halsen & det kliar :o







ibland kommer tårarna..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0