skola

igår kväll gick jag och träffade marcus & sen sara, vi gick till ica och där träffade vi eddie & matte.
stod och pratade med dom ett tag. sen kom simon larsson & filip. så åkte jag, marcus & sara en liten stund med dom. och efter det drog marcus hem och vi andra åkte till donken för jag fyllde år! :D
hur gott som helst! sen åkte vi lite i sandviken och senare åkte vi hem.

stannade på ica parkeringen och prata lite grann, sen kom det en tant och typ skällde på simon och trodde att han inte hade kört kort och att han hade tagit bilen och allt, höll på att dö av skratt!
sen blev det att han skjusade hem mig :) riktigt lyckad födelsedag.

just nu sitter jag i skolan, har NO. slutar väl om en halv timme eller nåt?
jag och julia håller på med vattenkraft, boooring.
bloggar nog när jag kommer hem
pusssssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0