puss

hejsan
förlåt för dålig update men har inte tid med dator.
aja på lördag kväll så kom sara till mig iallafall sen så drog vi till marcus,
kollade lite på tv och jag var hyyyper som tusan. sen bara rasade det in folk , så då blev det pardie =D hade hur jävla roligt som helst! och tror nog att alla killar blev bögar oxå ;o typ alla strulade med alla! ;) blev ett riktigt puss kalasssss!
kom hem ungefär sex på morgonen..

söndag var man jävligt sliten. blev väckt ungefär halv två, träffade sara & emil den dagen. vi gjorde väl inte så mycket :)
måndag alltså igår, åkte till skolan sjukt trött. men slutade elva så åkte med ett bussen. kom hem och somnade, sen drog jag emil & sara till gävle och hämtade mig telefon! :D

idag var det hur skönt som helst i skolan. hade bara tre lektioner. 
spanska (typ hade läx förhör och kollade på någon film)
bild ( gjorde ingenting, satt och ritade en blomma bara)
matte ( pratade bara )
hade ingen so eller no så vi slutade halv tolv. och då kom emil och hämtade mig, hur snällt som helst! :)
nu har jag nyss duschat och ska väl börja fixa mig och sånt, ikväll blir det nog att hitta på nåt med lite folk!
och imorgon har jag sovmorgon för vi har nationella prov ...
ppppppppuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0