onsdag

igår kväll kollade jag, marcus, emil & sara på film hemma hos marcus :) kollade på nån sjukt konstig film ;oo
sen så kom stoffe,puffen & simon. så åkte vi bil lite grann, sen skjusade dom hem mig & sara :)

idag så var det ju skola som vanligt, sjjukt segt! på slöjden va det bara 15 grader så vi fick hämta jackor och jobba, och vi fick gå om vi vela men lär blir klar med det jag håller på med! :)
och jag och mitt minne.. hade glömt idrott's kläder så jag åkte hem med 20 över två bussen.
när jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen, och snart ska jag träffa älsklingen, emil, biffen & alla dom :)
pusssss



sötgurkor



tro vad ni vill men jag älskar er




sötstjärt!



jääkla stjärna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0