lörd-onsd

hej alla!

har vart hur dålig på att updatera så det är sjukt. men har inte haft tid vid datorn känns det som ;o
ska försöka komma ihåg vad jag har gjort dom här dagarna ;

lördag kväll : åkte in till sandviken med simon, sara & filip. sen hämtade vi upp adam lindh så träffade vi på lite folk. jag fick även typ 40 ballonger på donken! =D

söndag: kommer inte ihåg vad jag gjorde .. typ va med sara, emil & dom :)

måndag: skola som vanligt, sen på kvällen träffade jag sara & dom :)

tisdag: skola . sen vid sju åkte jag och emil lite bil till sandviken och hämtade upp min sara :)

onsdag (idag) : skola skola skola, duschade jag när jag kom hem & efter det träffade jag älsklingen min alltså sara stenbäck. gjorde väl typ ingenting satt hemma hos henne och kollade på andra avenyn. sen när jag skulle gå hem kom simon så han hämtade upp mig så åkte vi till macken för han skulle köpa en macka åt kusinen min.
sen åkte vi till sågen och lämnade hans macka så pratade vi lite grann, sen skjusade simon hem mig och nu ligger jag i sängen och ska strax sova :)
ppppppppppppppuuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0