häärlig kväll!

igår kom dom ungefär vid sex nånting, så hade dom presenter med sig ;o
känndes som att man var liten och satt där och öppna när alla andra kollar på :) fick en massa bra & gott kommer kort på det senare :) sen så blev det plankstek typ det vara bara emma som hade ätit det ;p sen efter det blev det min goda kladdkaka! sen var vi så jäklans mätta så vi gick till emma och hämta filmer och gick lite grann på byn. träffade marcus ett tag där oxå. sen kollade vi på bröllopsfotografen i friggen och käkade chips & sånt :)
sen när den var slut gick vi till ica för julias mamma skulle komma och hämta dom där, och när dom åkte kom simon och hämtade mig för vi skulle tydligen till sandviken, sara & filip var oxå med i bilen.
så åkte vi där i sandviken och hämtade upp filip bleckert, hade hur roligt som helst!
kom hem vid två nångång :)

vaknade tolv, vela inte somna om för jag trodde mamma skulle få damp om jag sover bort hela dagen.
så jag gick in och då var det låst, sen låg det en lapp på bordet. stod att dom var i gävle och kollade på bilar och att dom inte vela väcka mig! då kunde jag ju ha sovit ännu längre, åååh lite damp!
men nu ska jag iallafall hoppa in i duschen, sen blir det nog att träffa sara och dom :)
har typ inge sms kvar så kan inte smsa så mycket ..

bilder från igår kommer senare! :)
puuuuuusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0