snabbt

hejsan!
igår kväll kom malins pappa & malin och hämta mig. sen stack vi hem till henne och hon åt ,sen gick vi enda till IP för det var 18-års fest där. men vi pratade bara med emelie wigur & ante sen stack vi :)
typ alla i österfärnebo vet vem jag är , alla bara skriker : där är antes kusin!
inte lite pinsamt , men annars okej ! :)
vaknade 8 av att jag hade sån fruktansvärd mensvärk, låg och vände på mig hela tiden , tillsslut somnade jag och blev väck tio nånting för att vi skulle åka till valbo & handla :), först åkte vi till volvo och kollade på en ny bil :)
hade fortfarande mensvärk, och värktabletten värke ju inte på två timmar! jävla skit saker.
handlade inga kläder i valbo. bara present till malin, och lite saker till friggen :)
men nu ska jag och malin gå till macken sen hem hit & få skjus av mamma till malin, så sover jag där ikväll :)
bloggar imorgon, ppppppus !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0