sliten

toppen kväll igår !
började först med att jag gick till joel för elin & sara va där .
sen klockan 8 så kom simon larsson och hämtade oss så drog vi iväg
till trösken :) . var inte så mycket folk där när vi kom , men sen lite senare kom det massor.
som tex: tobbe, marcus, kb, marielle, biffen, martin larsson, simon larsson & många flera :)
jag och elin körde på vi , hahah !
klockan kvart över fyra kom ante och hämta mig, elin & sara.
sen så kom desereé till mig, en stund och prata . och efter det kom älsklingen och sov här.

blev väck av att min mamma smsa och sa att jag lära vakna för det är ju skoläckel imorgon..
då var klockan typ två. men rikard han sov till fyra , sen gick han hem.
ikväll blir det bara att ta det lungt. och lägga sig i tid.
hatar skolan ! åh vill inte dit !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0