M som i Måndag

tjeeeeeeena.
skön dag i skolan idag .
matte
engelska
so
vi brukar ju sluta efter lunchen . men då skulle vi ha spanska prov och jag som har vart sjuk hela förra veckan har ju inte kunnat pluggat så jag frågade om jag får göra det imorgon så fick jag det , och jag trodde att jag skulle få gå eftersom vi inte har spanska på måndagar , men nej då . då lära jag sitta där och plugga på provet , VAFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ HENNE?!
men måste väl plugga på det där provet nu innan syster kommer ! :) här är iallfall lite bilder sens helgen & på min outfit idag .
svarta jeans- gina
blå tröja-vero moda





Kommentarer
malin

snygga bilder du ;) hihi :D

2010-01-25 @ 20:55:55
URL: http://maalllinpettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0