i don't know

igår: väckte pappa mig ett för att vi skulle åka till josefin och fira henne , och gustaf :)
så hela pappas släkt var där. sen när jag kom hem gjorde jag väl inte så mycket mer än att kolla på film med mamma. & hur kallt kan det bli egentligen ? - 29 grader ! man kan ju inte vara ute för det är så jävla kallt .

idag:  vaknade med att mamma sms bombade mig, att det bara var 13 grader ute så jag kunde ut och åka bräda, men rikard sover så det blir nog inget. plus att han ska vara barnvakt. får fråga gustaf när han kommer hem om han vill åka med mig :)
annars vet jag inte vad som händer idag.
otroligt skönt iallafall att hela familjen jobbar och är i skolan , och själv vaknade man nyss :D
hoppas dom är avis ;)


jag älskar dig







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0