en chans till ..

vaknade med huvudvärk och förkyld , men gick till skolan iallfall för att jag går ju bara till 20 över elva :)
men det kändes som en evighet .. vela bara åka hem .
åkte med fem över ett bussen hem och vid ica stod rikard och väntade på mig . pratade om allt, sen gick vi hem till mig och somnade sen vaknade jag klockan fem så gick jag in och käka :)
sen gick rikard hem till sig och käka och när han kom tillbaka hade han med sig david . så vi kollade på Avatar,
helt seriöst VÄRLDENS BÄSTA FILM EVER ! jag älskar den !
men jag förstår inte hur den kostade 3 miljader när den är data gjord ? :o
trodde den skulle vara skit dåligt , för den ser inte så bra ut med blåa gubbar ? men jag älskar den verkligen.

blir inge skola för mig imorgon iallafall , sjuk .
vet inte hur jag ska kunna ge julia pengar till skoltröjan . men det löser sig nog.
oxå har jag spanska prov på fredag , vad är det för fel på henne ? andra veckan vi går i skolan
och vi ska ha prov direkt ? lika förra veckan , ingen hade läxor bara vi i SPANSKA !
åh hatar det ! slog ihjäl en mygga nyss i mitt rum , HAHA det är vinter inte sommar ?!
men här kommer iallafall lite bilder sens i lördags :


malin

jag bjuder på den !


klant :)


snö ängel ! :)


Kommentarer
malin

hihihi va gulligt ;) not :D måste göras om :D <33

2010-01-20 @ 20:48:40
URL: http://maalllinpettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0