1 januari, grattis bror :)

hejhej !

sry för dålig update. men har inte haft tid eller ork.
på nyår så var jag med folk & hade asroligt ! bilder kommer sen.
vi va hos tobbe btw . kom hem vid fem ungefär.
sen dagen efter var man sliten och man mådde ju inte toppen ! (Y)
men lära upp tolv för att gustaf brosan fyllde år och vi skulle fira han . grattis
sen gick jag till rikard , kollade på arn 2 , och en till film. sen gick vi hem till mig och sov.
och idag vaknade vi kvart över två. sen käkade vi pomesfrites och hamburgare/korv & PEPSI. härlig frukost !
sen nu sitter jag hos rikard, ska snart till ica och köpa gott .
mitt nyårslöfte är att inte äta godis på vardagar , och idag är det lördag satt ! :D
men som sagt så lägger jag in bilder sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0