tisdag 9/2

sry för dålig updatering ..
men jag orkar inte sitta vid min dator för den har ju nå fel.
men i lördags kollade ju jag och rikard på sommaren med göran, den ägde! ;D
han sov hos mig hela helgen som sagt var :), söndagen så skulle vi egentligen åka skridskor men vi orkade inte , och han väckte mig inte nio heller, jag fick sova till tolv sen väckte han mig ! ;) vi gjorde väl inte så mycket på söndagen, bara tog det lungt och kollade på filmer! :) i måndags så hade jag prao, har det hela veckan. praoar på årsunda skolan, riktigt roligt faktiskt att få hjälpa ungarna med saker dom inte kan och så :p sen på kvällen gick jag till rikard och kollade på film .
idag , (tisdag) så åkte jag in till söder skolan för vi skulle ha nationella prov i svenska , skit kul!
gick faktiskt bra, trodde det skulle vara skit svårt men det var lätt. får väl se hur det går , kanske får ig bara för att jag säger att det är lätt, vem vet? .. men imorgon blir prao :) sen på torsdag så är det nationella i svenska igen.
ska sitta där i 3 timmar , får inte gå före. låter skoj!

just nu väntar jag på att rikard ska komma hem så jag kan gå och sno hans kladdkaka! :D
höööööööööörs ,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0