SPORTLOV

HEJ!

NU ÄR DET ÄNTLIGEN SPORTLOV, HUR SKÖNT SOM HELST ! :D
bussen var sjukt sen idag, bara för att han som skulle köra bussen hade sovit över så en annan fick köra ;s
hade två prov idag, so & spanska . spanskan gick skit! verkligen, kommer få ig!
åkte med 20 över tre bussen. sen träffade jag marcus en snabbis och prata en massa om ikväll och så :)

åt vid fem ungefär för att mamma och pappa hade brottom iväg för dom ska på konsert med brolle, mamma älskar han.
hon och emma är ganska lik varandra ;) förstår inte vad dom ser hos han ? xD
aja, nu har gustaf gått till mormor & morfar. vela inte vara barnvakt idag så skickade iväg han till grannen alltså mormor & morfar. grattis morfar btw på födelsedagen!

snart så kommer malins bror och hämtar mig, roligt :o
så ska han skjusa mig till malin, sen kommer eddie & marcus får väl se om det kommer några flera :)
vet inte om jag ska sova där, får väl se hur det går ikväll xD
aja nu ska jag fixa det sista .
puuuuuuuusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0