sliten

hejhej.

igår så trodde jag att jag skulle få skjus till malin men ingen var i årsunda ;o
så jag gick till malin, lite motion skadar inte det är ju bara 4 km typ :)
gick genom tomtas lite läskigt såg ingenting för det var en sån jävla dimma :o men malin fick möta mig!
när vi kom till henne fixade jag mig lite sen började vi smått dricka och jag trodde att vi bara skulle ta det lungt och sånt, sen kom eddie & marcus. trodde jag inte skulle bli så rund om fötterna men jo då ..
simon larsson kom oxå en stund :) somnade hur fort som helst.

malin hade ställt klockan på nio för jag lära upp då, för jag skulle på rally & till valbo.
hade verkligen ingen lust att åka dit, mådde så jävla dåligt.
trodde jag skulle spy på siba, satt och tänke om jag skulle göra det. vartfan skulle jag ha gjort det någonstans isåfall :o
haha jadu ;) åkte på rally sen i sandviken iallafall höll på att frysa ihjäl!

sen när vi kom hem har jag bara legat och sovit i soffan, och nu ska jag nog gå ut till friggen och sova. är så sjukt trött!
bilder från igår kommer sen
 puss & godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0