ovanligt

hejsan hoppsan.

hade sov morgon idag ju. ante kom och hämtde mig klockan kvart i nio ungefär, skönt att åka bil istället för buss :) började med svenska, so, no & estet.  skön dag!
åkte med 20 över tre bussen hem, kollade på one tree hill och pluggade lita grann till so & spanska provet.
20 över 8 kom eddie & marcus, kollade på madagaskar. eddie somnade typ och såg inte halva filmen, sällan han! ;) dom åkte hem nyss, och jag ska nog göra min engelska läxa kom jag på ..
aja imorgon kväll ska till malin med eddie & marcus, ovanligt? nej jag vet ;p
ska väl dricka lite grann och ha det trevligt! blir nog att jag sover där, eddie & marcus säger att dom oxå ska sova där :o vettefan hur det blir med det :p .

nej nu ska jag plugga lite grann.
puuusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0