lördag 6/2- 10

tjeeena!

rikard kom till mig ungefär vid fem tiden, han kom och väckte mig på soffan! ;p
sen gick vi ut till friggen och myyste och kollade på film :)
gick och la oss tidigt, ungefär klockan 12.

älsklingen väckte mig klockan 9! , dåligt trött jag var då . men han ha ju vänt på dygnet så han går upp typ 8.
var så jävlans trött att jag inte ens kunde öppna ögonen förns halv 10 :o
måste ge nån slags hämnd! och min käre bror har fått magsjuka, så nu är jag lite rädd för att få det! så jag bor i friggen nu med rikard. hoppas verkligen inte att jag får det, det är det värsta som finns. åh hatar det!
sitter hos rikard nu btw . laddar hem "sommaren med Göran", blev sugen att se tack vare emma, hon sa att den var skit roligt så! ;) ska väl snart dra hem eller nått. min dator funkar ju inte så det blir inte så mycket bloggande för mig ;/

xoxo
älskar dig rikard




Kommentarer
emma

den äger =D

2010-02-06 @ 18:15:57
URL: http://emmaaeeriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0