jag älskar er!

tjena.

skoldagen var väl så där. rätt seg men det är alltid roligt med 9c !
slutade typ halv tre då gick jag till ica och träffade marcus, åkte buss med han hem :)
sen klockan fyra typ kom han & eddie hem till mig, kollade på one tree hill . love love love
sen drog vi till kyrkan och kollade på mickes grav, jag saknardig. jag klarade inte av att se din gravsten var så hemskt att se ditt namn och en bild på dig på gravstenen! så jag lära gå där ifrån..
sen åkte vi iallafall till macken, och efter det tog vi en vända med epan och efter det åkte vi hem till mig och kollade på andra sidan häcken! =D eddie är dåligt rädd för mig mamma, han fattar inte att hon driver heller, hahah eddie ;)

sen gick marcus hem så jag och eddie kollade på tv i friggen. sen efter er stund kom simon & filip.
nu ska jag nog gå och lägga mig snart, har glömt att plugga på no provet .. jag som skulle göra det men det blev inge med det ... imon blir det nog att jag är med marcus & eddie igen. =D
pussssssssssss


vill bara säga att jag älskar er!
julia, magda, my & emma. utan er kan jag inte leva. jag vill inte börja på gymnasiet, jag vill gå med er i samma klass livet ut! vill inte skiljas åt. kan ni tänka er att vi inte komma se varandra varje dag? inte skratta åt varandra varje dag? inte prata med varandra varje dag? jag vill inte! jag vill verkligen inte skiljas åt! jag älskar er av hela mitt hjärta förstå det! vill bara att ni ska veta det . puss på er!



Kommentarer
my

kommer bli hemskt. det känns inte som att det kommar att ske. att vi kommer skiljas åt. vi fem utan varandra, det finns liksom inte. shit..



älskar er! älskar oss! =)

2010-02-24 @ 15:14:35
URL: http://mytyp.blogg.se/
magda

Det är hemsk att bara tänka tanken ens. usch... hur fan ska jag klara mig utan er ? Vi är som en familj, vi mot världen.. föralltid lixom, och nu snart kmr vi splittras, helt sjukt !!!!!!

2010-02-24 @ 15:42:39
URL: http://magdajohanssons.blogg.se/
julia

jag finner inga ord. jag vill inte splittras. jag vill gå i 9c förevigt <3

2010-02-24 @ 22:35:04
URL: http://jj


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0