vilken jäääkla kväll

herregud vilken kväll/natt!
först fick jag skjuts av moster & ingifta morbror till sandviken,
och då kom ja på att jag hade glömt biljetten till discot..
så pappa fick åka till storvik med den, snäll han! sen gick vi till sara och käka tacos och spela öl spelet.
sen träffa vi mycket fint folk på bussen till gävle. först funkade inte skummaskinen men efter ett tag då jäklar, riktigt roligt va det. tycker synd om älskade hanna bara, älskar dig vännen & du kalla mig carro hela tiden haha men älskar dig endå! skakade rumpa som tusan med brudarna!
tog kvar i ett bussen till sandviken så satt jag och josefine vid rece. sara tappade bort sitt busskort & fanny sin mobil! bra start där, men jag hade roligt som tusan. skratta åt att fanny hade tappat bort telefon och att sara va arg & inte hade nån röst ;)

idag har jag bara legat i soffan, kikat på småstadsliv 3 med lillebror.
ska väl ta och sova snart, kyrkan imorgon klockan 10 i 9.
puss













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0