ute

hejj.
ovärd dag att åka till skolan ska ja säga, tog halv 10 bussen till skolan för jag började 20 i elva. så smsade fanny mig och skrev att vi inte hade någon engelska för att våran lärare var sjuk, så vi gick till våran svenska lärare och hon sa att vi fick jobba hemma. så det enda vi hade var matte i ca en timme.
sen gick jag på stan med fanny & käkade negerboll!

åkte med fem över ettan hem, gick direkt till mormor för hon var ensam och hade antes hund idag.
gick ut och gick med han, och vi blev förföljda av rådjur! dom var minst 10 st, och han ska vara en jakt hund men han var skit rädd.. känns bra att gå med han i skogen..

har nyss ätit och nu sitter ja här, blir väl kolla på bonde söker fru sen MARIA WERN! så otroligt bra serie.

igår:

gulliga sara som rita en teckning till mig, älskar dig! <3





idag:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0