måååndag

hejsan!
inte bloggat på ett bra tag nu.. haft inte tid helt enkelt.
i lördags klev jag upp klockan elva för att jag skulle duscha & sånt.
sen vid kvart över ett nån gång kom kusin ante & robin och hämta mig, sen drog vi till sandviken och hämta lina & efter de drog vi mot valbo för att kolla på småstadsliv, blev lite besviken faktiskt! trodde dom skulle göra lite mera, men det var jäkligt roligt i allafall! bilder & en video kommer nog sen.
sen på kvällen skjutsa robin in mig till sandviken, va där med robin & putte.
blev väl lite rund om fötterna ;)

sen kom kusin och hämta mig vid halv tre kanske,
och på söndag kom anton & dennis. kikade film och lyssna på musik.

idag har jag vart i skolan.
matade varandra på vård och omsorg, gott med pepparkaka ;)
sen nu på kvällen har jag träffat frugan min, alltså sara stenbäck.
nu ska ja kika vidare på datorn. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0