vill ha

tjennnna.

igår var jag bara ute hela tiden med älskling sara, marcus, biffen, martin, hannes & dom :)

idag: var det ju skola.. skulle kunna börja gråta när jag mamma väckte mig. fyfan jag vela verkligen inte gå upp. vela ligga kvar i sängen och sova, men men jag lära ju.. hade endå ingen lång dag. hade engelska muntliga nationella idag gick väl bra tyckte jag. får väl se hur det gick sen :) men jag pratade i alla fall.
sen så fick jag reda på att frisör inte kommer öppna på sandvikens praktiska, för att det var bara jag som hade sökt ;o
så förhoppningsvis så har jag kommit in på omvårdnad :), det var typ 43 eller nåt som hade sökt och 10 st hade inte kommit in så får hoppas på att man inte är bland dom 10 ..
snart ska jag väl ta och äta sen gå upp och möta älsklingen vid bussen så ska väl vi hitta på nåt med marcus eller nån :)

den här skönheten har jag redan! :D


vill ha dom här älsklingen på när jag åker cross i sommar!



vill ha lila shutter's oxå till sommaren! :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0