torsdag

hej där :)

hade sov morgon idag till typ 20 över 9 och då hade vi svenska .
sen direkt efter det hade vi lunch . och jag som precis hade ätit frukost så jag var ju inte
specielt hungrig ;) sen hade vi bara so & no , fast sista lektionen hade vi estet .
jag magda och my håller på att måla ett höghus . alla vi i estet ska göra nån jul show .
fast jag ska inte vara med i pjäsen. justja på no:n hade my & magda damp på varandra  :o
satt och kastade massa saker och höll på ;) fast man fick ett gott skratt iallfall .
när jag kom hem drog jag direkt till rikard för han var barnvakt . låg och myste i han säng :)
åkte hem och åt och sen kom jag tillbaka till han igen . vid åtta tiden drog vi till ica och där var
sara,hannes, david, johan & niklas . stog och prata med dom ett tag , eller hannes drog .
var så skit kallt ute så jag drog hem ganska tidigt och tog en varm dusch .
och nu ligger jag här i sängen och längtar tills imorgon , äntligen fredag och ingen spanska :D

pusspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0