jag vet inte vem du är mera . .

hejsan

var i skolan idag hade ju först sovmorgon till klockan 20 över 9 och då
var det svenska med robert :) läste i boken som vanligt .
sen hade vi lunch precis efter svenskan . och sen hade vi so & no .
sen sista passet hade vi estet . satt bara och ritade vykort och sånt shit :)
när jag kom hem satt jag mig direkt vid datorn för att plugga på so provet tills imorgon
jag och my hjälpte varandra via msn gick ju perfekt ;)
sen skulle jag göra pannkakor har ju hemkunskaps läxa att göra en middag och diska och sånt
men som tur har vi ett diskmaskin så jag behövde ju inte diska ! :D
men pannkakorna blev iallfall goda tyckte brorsan så då blev dom väl det .
sen gick jag och möte rikard . satt vid datorn & lyssna på lite musik och hjälpte mamma
med datorn . sen drog vi till ica för jag skulle ha bubbeltugg ( tuggummi ) .
och vid ica träffade vi på petter,jens & simon . stog och prata med dom en liten stund sen drog vi 
hem till rikard och kollade på filmen fighting. var sjukt bra faktiskt :) 
och nu sitter jag hemma och ska nog kolla igenom so:n . . 
kan iallfall ganska mycket nu om EU . men nu kom jag på att jag har spanska glosor oxå :o 
dom kan jag inte så himmla bra men får väl försöka . 






                              



rikard du vet att ingen kan försöra mellan oss !
ingen kan göra det . jag vill aldrig vara ifrån dig .
älskar dig av hela mitt hjärta utan dig vore jag en tom person
med inget hjärta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0