jag förstår inte . .

tjatja alla :)

hade en kort dag i skolan idag. startade dagen med matte klockan kvar över åtta.
sen fortsatte dagen med matte och efter det SO . fick sluta 20 minuter tidigare på so:n
så klockan elva fick vi gå hem , jätte skönt ! men tyvär så måste man vänta på bussen som
går fem över ett . men som tur fick jag åka med emma och hennes pappa hem :) så var väl hemma vid tolv eller nånting sånt så jag har duschat och pluggat lite grann .
jag och desereé har försökt att nån ska skjusa henne till årsunda till mig men ingen svarar .
men som tur var min mamma kvar på jobbet så dom är på väg till årsunda nu tror jag :)
får väl se vad vi hittar på , blir väl mest att vi prata om . . .
kanske skriver några rader ikväll med ! :)

/ l'ERIKSSON



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0