årsunda city

hej igen :)

kom typ nyss hem från det nya ungdomsgården. man lär ju kolla vad det är för nått som, nu när det
väl händer någonting så måste man ju kolla in :) var lite litet men det fanns mycket datorer och sånt där :)
dom bjöd på pizza asgott ! och det var faktiskt jätte mycket folk där .
jag och desereé såg att gävedagblad kom så vi sa till varandra att vi inte skulle vara med i någon tidning.
men jo då visst blev vi det och inte bara i gävledagblad utan i arbetarbladet tror jag också att det var :o
plus att det blev ett kort på mig oxå :o jätte roligt verkligen !
aja efter en stund kom rikard, simon, jens & lilldavid. skulle prata lite grann med rikard så följde jag
med han och hämta petter sen drog vi upp dit igen :)
sen halv 10 stängde dom och då stog vi där utanför och prata en liten stund sen drog jag hem,
var ju så sjukt kallt ute . men nu ligger jag i min varma säng under täcket och har en filt över och datorn på magen , kan det blir bättre ? :) jo det kan det , om det bara var helg så man kunde sova imorgon . var så sjukt
trött i morse så jag hade bara lust att sova vidare och skita i skolan. och rikard den lyckosten går bara i
skolan på tisdagar och fredag :o så han låg och sov medans jag var i skolan , inte ett dugg avis :o !
men imon då får han också gå upp tidigt och gå till skolan , rätt åt han :D
nej nu ska jag ta och kolla till min farmville på facebook sen ska jag ta och sova tror jag :)

godnatt /  lllinnéa


petter och rikard spelar giutar hero !

jag, denise och malin hade lite tråkigt så vi ritade ! :) och malin var sämst på giutar hero



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0