sjukling

halloj .

har inte gjort så himla mycket idag , har inte orkar . har legat och kolla på tv hela dagen.
gjort pannkakor :) och sen fick jag ett mms från mamma, hon hade hittat ett jätte fint linne som jag kanske ska ha på jul & ny års afton, får väl se om den finns kvar när jag ska köpa den men det hoppas jag :) sen när mamma kom hem fick hon klippa topparna på mig , men hon ska
beställa tid hos frissan jag brukar klippa mig hos för mitt hår är helt förstört efter plattången .
men jag kan ju inte gå med lockigt hår :o . aja , sen nu på kvällen har jag och mamma kollat på ullared och
sen mamma till en mördare . fast sen gick hon upp och la sig så ja satt och kolla på paradise hotel och sen blev
det nå program där man inte fick skratta eller nånting så skulle dom göra illa varandra typ , jag vet inte hur jag
ska förklara men jag satt iallfall där och asgarva för mig själv ;)
jag älskar dig rikard




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0