lever inte utan dig

söndags kvällen såg ut så här ; jag och pappa fixade fruksallad sen kolla jag och bror på hål i väggen ,
och vi höll på att garva sönder sen somna jag och blev väckt av mamma så kollade vi på en film till typ elva ,
sen gick ja till sköna sängen och nu ligger jag här med datorn på magen och funderar på att sova snart ,
eller iallfall försöka sova . har inte träffat rikard sens i fredags , men då träffade jag bara han i ca 20 minuter .
saknar han otroligt . får väl se om han kommer imon . som sagt så blir det inge skola för mig imorgon .
får väl se om det blir bättre tills på tisdag :)


föralltid vi desereé



Kommentarer
desereé

jag älskar dig

2009-11-24 @ 00:25:26
URL: http://ddeseree.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0