heyyy

hejhej :)

vart hemma idag också från skolan . blir nog hemma hela veckan .
men jag saknar mina knäppar vänner i 9C . vaknade klockan halv 10 av att
jag svättades så himla mycket . och när jag skulle gå ner och kolla på tv så snurra det hela
tiden. vet inte vad jag är för slags sjuk :p . har kollat på one treeee hill och 7 heaven och allt möljligt
som går på TV. nu håller mamma på att baka lussekatter , så ikväll blir det en lussekatt och glögg :)
idag kom iallfall mamma hem med linnet som hon hade hittat.
ja jag har inte så mycket mer att skriva får se om det blir ett kort innlägg innan jag går och lägger mig :)

gårdagens lunch


mammas lussekatter


saknade knäppa my



Kommentarer
my

linnéa eriksson är SÅ JÄVLA SAKNAD! :( <3

2009-11-24 @ 20:31:40
URL: http://mytyp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0