27 NOVEMBER

hejsan .

igår orkade inte ja blogga för datorn var inte på och så sket jag it .
var hemma igår också som jag var idag. men tror att jag är frisk nu,
bara att när jag vaknade idag hade jag världens huvudvärk . men aja igår kolla jag på tv hela dagen
och åt peppar kakor som bror hade gjort , haha han hade skrivit rikard fel men men . det var lite små
gulligt att han skrev rikard i ett hjärta och gav det till mig :) sen hade han skrivit linne & linnea i några också :p
idag var iallfall mamma hemma för hon hade tagit ledigt från jobbet . skulle hjälpa henne att sätta upp ljusstakar
men det ja orkade med va att byta gardiner i mitt rum och sånt , så fruktansvärt ont i huvudet . sen så kom pappa han hade inte så mycket att göra på jobbet så han var hemma en liten stund han med .
sen vid halv fem följde jag med mamma till ica. har inte vart ute på en vecka så det var skönt att komma ut :)
åt tacos sen mumsigt . sen trodde jag att rikard skulle komma eftersom att jag typ är frisk men så blev det inte .....
så nu sitter jag här vid dator , smsar med malin haha vi har lite damp just nu ;)
ska väl snart dra ner & kolla på tv med mamma och pappa . vet inte vart gustaf tog vägen , gick säkert ut till simon :p

xoxo linnea



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0